سوگواری جدید: پاشو ببین بازدیدمون چقدر شده! + عکس

تبلیغات بنری

شبکه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، برای یک لحظه از زندگی برای زندگی در تأثیرات ایرانی تبدیل شده اند. در میان شادی های اغراق آمیز مانند تعجب و چنین عروسی به غم و اندوه عمیق ، مانند مرگ عزیزانشان ، صدور فیلم و تصاویر در حال ظهور مرتبط با این غم و اندوه ، دقیقاً مانند خبرنگار ، گویی که حتی یک قاب از تصاویر و مراحل محبوب محبوب است ، شما گم نخواهید بود!

اما پدیده ای که اخیراً انتقادات زیادی را برانگیخته است ، انتشار فیلم ها و لحظات عزاداری حساس است ، مانند تحویل بدن از حرم ، مراسم تشییع جنازه ، توده ها ، سر خاک یا فریادها ، که بعضی اوقات با واکنش های چشمگیر همراه هستند. رفتاری که به نظر می رسد بیش از عزاداری است ، جلب توجه و نه تنها به چالش کشیدن معیارها و اخلاق فرهنگی دیجیتال ، بلکه بر سبک زندگی عموم نیز تأثیر می گذارد و آن را به یک روش یا دیگری ترغیب می کند ، انگار که همه باید با مرگ محبوب مخالف باشند.

لحظه عزاداری

سالهاست که کارشناسان و فعالان رسانه ای در مورد چگونگی کار در اینستاگرام و روشهای عجیب و غریب هشدار داده اند که برخی از آنها برای افزایش فالور استفاده می کردند ، اما آخرین پدیده مردی است که همسر جوان خود را از دست داده است.

اغراق آمیز نیست که بگوییم این مرد به تازگی تلفن را رها کرده است و در طی پنج روز از مرگ همسرش ، فیلم و تصویری از وضعیت وی را منتشر نکرده است. او اکنون برجسته کاملی از داستان تلخ “Burning” را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و دو کلیپ ویدیویی از آهنگ های غمگین را با آهنگ های غم انگیز و حتی لحظات خوب زندگی آنها منتشر کرده است که برخی از آنها به 5 میلیون نفر رسیده است. تعداد جذاب برای صفحات محبوب که می توانند آمار و تعامل مخاطب را نشان دهند.

ببینید چقدر بازدید ما!

بهانه نوشتن این گزارش همچنین همان بازدیدهایی بود که از مرزهای اینستاگرام عبور کرد ، و به اندازه ای که کسانی که پیروان این زن و شوهر از وبلاگ نویسان نبودند ، در مورد مرگ جزئیات داشتند. از طرف دیگر ، رفتار این مرد عزاداری ، از جمله انتشار داستانهایی که در آن گریه می کند و به همسرش نوشت ، “نگاه کنید که این بازدید چقدر بود ، زیرا دوست دارید بیشتر ببینید” باعث شده است که کاربران سیستم عامل های دیگر مانند X Network یا Telegram.


این تصویر تعداد بازدیدهای مربوط به هر داستان را در حدود 6000 نشان می دهد.
تعداد بیشتری از تعداد دنبال کنندگان صفحه این شخص.

البته اینها واکنشهای متفاوتی هستند. در میان کسانی که معتقدند این مرد می خواهد خود را از این طریق آرام کند به طوری که کسانی که می گویند پس از مرگ تلفن همراه عزیز ، حتی برای یک لحظه زندگی و داستان را معقول نیست.

با این حال ، این داستان جالب است که مرد تحت فیلم نیز نظرسنجی هایی برای افزایش آمار تعامل صفحه است. چیزی دیگر نمی تواند به داغ نسبت داده شود و راه را برای آرام کردن خود انتخاب کنید. با این حال ، تحت یکی از این نظرسنجی ها ، او کسانی را که با شهرت خود بازی می کنند ، نمی کند.

پرتاب حاشیه ها و درک!

در پایان ، مرد از یک دوربین عکس شخصی صعود می کند و می گوید: “اگر شما از روز اول اینجا هستید ، هیچ کس با من نخواهد بود. دختر من حق دارد وقتی بزرگ می شوید این فیلم ها را ببیند. چرا این فعالیت را از دست نمی دهد ، و تلفن نمی تواند مکانی باشد ، از این پس وضعیت من دشوار است. ناگهان عجله کردم به دنبال این موارد نیستم.

عزاداری از نمایشگاه کلی برای تقویت “اقتصاد توجه”

در فرهنگ ایران ، عزاداری آیینی است که به حریم خصوصی آن مرحوم و بازماندگان احترام می گذارد. با این حال ، برخی از تأثیرگذار این سنت را در یک نمایشگاه کلی با انتشار تصاویر و فیلم هایی از لحظات دردناک از فقدان عزیزان خود قرار دادند. فیلم هایی از فریادهای طولانی ، صحنه های دفن درگذشت یا گریه شدید با موسیقی غم انگیز و ضبط زیاد که به سرعت در اینستاگرام مورد بررسی قرار می گیرد. محتویاتی که گاهی اوقات با واکنش های اغراق آمیز و شفاف سازی همراه هستند ، بنابراین بسیاری از کاربران نشانه عزاداری نیستند بلکه تلاشی برای جلب توجه و افزایش تعداد بازدیدها هستند.

“اقتصاد اقتصاد” مهمترین عاملی است که می توان آن را پیدا کرد. فرایندی که موفقیت آنفلوانزا به تعداد فلاها ، محبوب ترین و بازدید بستگی دارد. یکی از الگوریتم های طراحی اینستاگرام ، اولویت دادن به محتوای عاطفی ، به ویژه محتوایی است که باعث واکنش شدید می شود و بنابراین فیلم های مشابه آنچه این مرد در غیاب همسرش منتشر می کند ، توده ها را به سرعت جذب می کند و تعامل را افزایش می دهد. این روند نه تنها ارزش عزاداری را به کالایی برای مبادله کاهش می دهد ، بلکه منجر به عادی سازی احساسات انسان در ازای بازدید و افزایش نرخ تعامل می شود.

احساس کنجکاوی یا نقض حریم خصوصی را برآورده می کنید؟

ارسال عکس ها و فیلم های حساس ، مانند لحظات دفن ، نقض آشکار حریم خصوصی است و احساسات مخاطب را آزار می دهد. البته ، نمی توان سهم کنجکاوی زرد برخی از توده ها را نادیده گرفت تا جزئیاتی را که هیچ تاثیری در زندگی آنها ندارد ، درک کند. یکی از عواملی که باعث افزایش بازدیدها می شود و سپس صاحب صفحه ، صفحه ، برای کار بیشتر. هنگامی که تأثیر صحنه های خصوصی عزاداری عمومی ساخته می شود ، نه تنها برای آن مرحوم رعایت نمی شود ، بلکه مخاطب نیز در معرض محتوا است که می تواند از نظر روانشناختی ضعیف باشد.

از طرف دیگر ، آنچه در زیر آن “اخلاق دیجیتال” است ؛ مفهومی که بر جذابیت فالور و افزایش لایک ها و بازدیدها با هر قیمت نادرست تأکید می کند ، اما برخی از آنفلوانزا مرزهای اخلاقی را در رقابت وحشیانه نقض می کند.

من نمی بخشم!

“کسانی که با شهرت ما بازی نمی کنند” بیانیه اصلی این مرد غمگین است که در داستان ها صحبت می کند یا تأیید می کند ، اما آیا می توانید تمام لحظات عزاداری را با مخاطبی که هیچ آگاهی از شما ندارند و انتظار حکم را ندارند ، به اشتراک بگذارید؟ یکی از پیامدهای منفی این پدیده ایجاد فضایی برای شایعات و احکام بی اهمیت است. هنگامی که این تأثیرگذار جزئیات مخاطبان را در مرگ محبوب خود قرار می دهد ، اما اطلاعات کافی در مورد علت مرگ و سایر پل ها ارائه نمی دهد ، کاربران شروع به حدس و گمان می کنند. حتی در برخی موارد ، تأثیر تأثیرگذار ، مانند پخش محتوا ، بازگشت به سرعت به محتوای عادی و تبلیغاتی یا پخش یک شلیک اسکیرین ، تعداد داستانها را به شک و تردید و پیگرد قانونی مانند “بازی کردن در نقش” یا سوء استفاده از اوضاع دامن زده است. این شایعات نه تنها به فرد آسیب می رساند ، بلکه شامل سایر بازماندگان نیز می شود و فضای الکترونیکی که قرار بود سکویی برای همدردی باشد ، به صحنه ای از حکومت تبدیل می شود.

عزاداری به عنوان فرصتی برای دیدن

به نظر می رسد که نگران کننده ترین طرف این پدیده تأثیر آن بر سبک زندگی مخاطب ، به ویژه نسل جوان است. در میان تأثیر گذاران و همچنین افراد شناخته شده ای که از عزاداری عمومی رنج می برند و آن را به محتوا تبدیل می کنند ، ارزش های انسانی را رها می کنند ، عموم مردم ، به ویژه جوانترین کسانی که بیشتر پیروان خود را تشکیل می دهند ، ممکن است از این رفتار تقلید کرده و عزاداری را فرصتی برای دیدن داشته باشند.

اقتصاد علاقه و چرخه آنفلوانزا معیوب

اقتصاد توجه قلب این مشکل است. در فضای الکترونیکی ، توجه مخاطب با ارزش ترین دارایی ها است و وبلاگ نویسان برای زنده ماندن در این زمینه باید دائماً محتوای جذاب تولید کنند. مرگ و عزاداری یکی از قوی ترین ابزارهای برای جلب توجه به دلیل بار شدید عاطفی است. الگوریتم های اینستاگرام معادل محتوا است که تعامل بالایی مانند لایک ، نظرات و مشارکت ایجاد می کند و در واقع به دیدن اطلاعات بیشتر کمک می کند. این یک انگیزه قوی برای آنفلوانزا برای نشان دادن حتی لحظات دردناک در زندگی آنها فراهم می کند. نتیجه این چرخه نقص ، تبدیل عزاداری به کالای عکس است که در مقابل فالور و بازدید گردش می شود.

رقابت علاقه ای به آنفولانزا در تله ای که برای حفظ موقعیت خود باید محتوای جدیدی تولید شود. این فشار حرفه ای به جای عزاداری ، پردازش و ترافیک واقعی ، محتوای نمایش را تولید می کند. با این حال ، نتیجه محتوا است که نه تنها به عزاداری کمک می کند ، بلکه در دراز مدت منجر به عدم اعتماد به نفس مردم می شود. یک پدیده نوعی زنگ هشدار است. هنگامی که عزاداری به ابزاری برای جذب Faluver تبدیل می شود ، مسئولیت تأثیر نسبت به پیروان آن مورد بازجویی قرار می گیرد. از طرف دیگر ، عدم وجود دستورالعمل های اخلاقی این گروه و عدم نظارت بر محتوای حساس ، این رفتارها را تغذیه می کند ، و ما از لحظه به لحظه شاهد تولید بیشتر تأثیرگذار هستیم.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری tabnak

دیدگاهتان را بنویسید